2013-14

LH6 AGURRA 2013-2014

2013-14 ikasturte LH6.mailakoentzako AGURRA

Gaur, 2014ko ekainaren 20an, Plentzia Eskolako Lehen Hezkuntza 6. mailako beste ikastalde eta belaunaldi bati agurra ematen diogu.

Agurrak tristeak izan daitezke, baina gaurkoak posez betetzen gaitu, ikasle horiek azken

hamarkadan gure eskolan egindako esfortzuari amaiera jartzen diotelako.

Bi urteko ikasgelan sartu zirenean, urte horietan zehar gaur egunera arte, ezin zutenimajinatu ere haien bizitzako unerik garrantzitsuenak elkarrekin hasiko zirela bizitzen.

Igaro zituzten alaitasun uneak, buruan betiko gordeko dituzte. Ikasi zuten ere bai guztiok ez garela berdina izaten, horregatik gure ezberdintasunak begirunez jokatu beharko ditugu.

Ez dituzte inoiz ahaztuko patioan partekatutako jolasak eta are gutxiago urduritasuna eta egundoko susto aurpegia azterketa garaietan.

Gogoratuko dituzte Mari Domingi eta Olentzerori eskuetan ilusio beteriko gutunak

ematen zizkieten lilura bereziko egunetan.

Subkontzientean, txokolatezko zapore eta usain gozoa, Agate Deunaren koplekin

identifikatuko dute.

Berpiztuko dituzte inauteri eta kanta-kantari prestatze lanak. Irudimenezko mozorroak eta koreografiak gogora ekarri dituztenean irribarre alaitsuak aurpegi guztietan agertuko dira.

Ikasle txikientzako kontatutako ipuinak eta prestatutako antzerki lanak, hitzez hitz behin eta berriz ahora ekarriko dituzte.

Seguru baietz, Euskara erabileraren aldeko kanpainen helburuak barneratuko dituzte eta azkenik, Kipu maskotari betiko agurra emango diote.

Bizi izan ditugu une horiengatik eta partekatutako oroitzapen guztiengatik, espero

dezagun ikasturte horietan lortutako baloreak eta ezagutzak, hastear dagoen zuentzako etapa berrian oinarri sendoa izango dela.

Zorionak guztiontzako eta beti aurrera, beti ibilaldian.

Hoy 20 de junio de 2014, nos toca despedir a un nuevo grupo de alumnos-as de 6º de Educación Primaria, a una generación más de la escuela de Plentzia.

Las despedidas suelen ser tristes, pero la de hoy es motivo de felicidad porque pone fin al esfuerzo realizado por este grupo de alumnos-as en esta última década en la escuela.

Desde que entraron en el aula de dos años hasta el día de hoy, no podían imaginar que iban a compartir con estos compañeros-as los momentos más importantes de sus vidas.

Conservarán en su memoria las horas de alegría que vivieron en esta escuela.

Aprendieron también, que no todos-as somos iguales y por ello tenemos que respetar nuestras diferencias.

No olvidarán los juegos compartidos en el patio y los nervios y cara de susto en las épocas de exámenes.

Recordarán los días de magia infantil en los que entregaban sus cartas llenas de ilusiones a Olentzero y Mari Domingi.

Identificarán en el subconsciente el aroma y el sabor del chocolate caliente con las coplas de santa Águeda.

Revivirán los preparativos de los carnavales y del kanta kantari. Se reirán y dibujarán en sus caras unas alegres sonrisas recordando los disfraces imaginativos y las coreografías de las canciones.

Recuperarán en sus bocas palabra a palabra los cuentos relatados y las obras de teatro preparadas para los alumnos-as más pequeños-as.

Con toda seguridad interiorizarán los objetivos de las campañas de euskera y por último darán el definitivo adiós a su mascota Kipu.

Por todos esos momentos y por todos esos recuerdos compartidos, deseamos que los valores y conocimientos adquiridos durante estos años, sean la base sólida para esa nueva etapa que van a empezar.

Felicidades a todos y todas, y siempre adelante, siempre en marcha.