2013-14

BUS LAGUNAK 2013-2014

BUS-LAGUNAK 2013-2014

Gure eskolako BUS-LAGUNak hasi dira ikasle txikiei laguntza ematen. Ikasle horiek, abus-lagunak 2013-2014utobuseko kolorearen arabera, txartel koloredunak erabiltzen dituzte. Horrela, haiekin dauden ikaskide txikiek identifikatzen dituzten.

Web-gune honetatik ikasle guztiei deia egiten dugu BUS-LAGUNekin elkarlanean aritzeko.

Esan beharra dago, egiten duten eginkizuna oso lagungarria dela autobus-zerbitzuko funtzionamendu egokia bermatzeko.

Benetan eskertzekoa da.

Argazkiak - Fotografías

Nuestros BUS-LAGUNak han empezado ya a ayudar a los pequeños. En función del autobús, estas/os alumnas/os usan una txartela de color. De esa manera, las/os pequeñas/os a los que ayudan les pueden identificar.

Desde este sitio web lanzamos una llamada para trabajar junto con los BUS-LAGUNak.

Hay que decir que el trabajo que realizan es muy importante para el garantizar el correcto funcionamiento del servicio de autobús.

Eskerrik asko BUS-LAGUNak.