2011-12

BUS-LAGUNAK

Gure eskolako BUS-LAGUNek aste batzuk daramatzate ikasle txikiei laguntza ematen. Ikasle horiek, autobuseko kolorearen arabera, zapi eta txartel koloredunak erabiltzen dituzte. Horrela, haiekin dauden ikaskide txikiek identifikatzen dituzten.

Web-gune honetatik ikasle guztiei deia egiten dugu BUS-LAGUNekin elkarlanean aritzeko.

Esan beharra dago, egiten duten eginkizuna oso lagungarria dela autobus-zerbitzuko funtzionamendu egokia bermatzeko.

Benetan eskertzekoa da.

Nuestros BUS-LAGUNak llevan varias semanas ayudando a los pequeños. En función del autobús, estas/os alumnas/os usan tanto un pañuelo como una txartela de color. De esa manera, las/os pequeñas/os a los que ayudan les pueden identificar.

Desde este sitio web lanzamos una llamada para trabajar junto con los BUS-LAGUNak.

Hay que decir que el trabajo que realizan es muy importante para el garantizar el correcto funcionamiento del servicio de autobús.

Eskerrik asko BUS-LAGUNak.

Argazkiak - Fotografías