2011-12

Iraileko kanpaina -- Campaña de septiembre

Aurten ere, beste ikasturteetan bezala, iraileko kanpaina egin dugu. Ikasturte honetako gaia "Plentziako jaiak" izan da eta gure protagonistak "Antolintxu eta Madalentxu".

Kanpaina honen helburua euskararen erabilera bultzatzea izan da eta ikasleen ahalegina gometsen bidez saritu egin da. Gomets hauekin Antolintxuk eta Madalentxuk herrian zehar egiten duten ibilbidea osatu dute. Aurten, lehendabiziko aldian, ikasle nagusiek parte txikien motibazioa lortzeko. Kanpainaren bukaeran, ziklo bakoitzak aukeratutako filme bat ikusteko aukera izan dute.

Como en cursos anteriores, este año también, hemos llevado a cabo la campaña de septiembre. El tema de este curso ha sido "Las fiestas de  Plentzia" y hemos tenido por personajes a Antolintxu y Madalentxu. El objetivo de esta campaña ha sido impulsar la utilización del euskera y el esfuerzo del alumnado se ha premiado con pegatinas. Con estas pegatinas se ha completado el recorrido que realizan Antolintxu y Madalentxu por el pueblo. También ha sido la primera vez que el alumnado de los cursos más altos ha participado para motivar a cursos más bajos. Al finalizar la campaña, cada ciclo ha tenido la oportunidad de ver una película.

Argazkiak - Fotografías